nuffnang

Thursday 17 May 2012

This Is My Confession!! Aku Yang Tidak Disukai Orang!!

Assalamulaikum

entry ni lebih kepada merepek
kalau tak nak buang masa, jangan baca!!

aku dan tidak disukai memang tak dapat dipisahkan
sejak bila? tidak diketahui bila!!
sebenarnya aku nih out spoken
ini tidak digemari oleh ramai orang
dari dulu aku bukan kesukaan (baca kegilaan!!!) orang
tak kena jerk kat mata aku, laju jerk mulut aku tembak orang!!
padan muka aku sebab aku kerja customer service
aku lak kena tembak ngan customer hari2

hahahahaha

ada aku kisah?
tak kisah pun
zaman ketidaksukaan orang kat aku bermula dari aku sekolah kat MRSM Muar
hishhhh budak laki pantang kot dengar or nampak aku
ntah!!
aku tak penah pun wat salah atau kacau diorang
benci ape ntah diorang kat aku
tapi korang ingat aku tak benci ke tengok muka korang
sampai hari ni kot aku ingat sekor2 muka lelaki tak matang yang layan aku macam haram just kerana aku tidak sesopan @ seayu @ sejelita budak pompan lain
sebab satu jerk kan, aku tembak jerk kalau korang tuh wat perangai macam hantu
dan ketahuilah wahai si pembenci aku tuh, aku dah ada anak ok
korang dah ada?
baik minta maaf ngan aku banyak2 sekarang

hahahaha

pastuh zaman U pulak
semua nya baik2 jerk
sebab semua dah matang (kot hahaha)
tak ada sape cari masalah ngan aku
dan aku jugak tak ada masalah ngan orang
cuma aku perasan aku tak ada kawan baik (baca sangat rapat!!) dari budak kelas aku kat UTM
walaupun dulu aku ada gak beberapa BFF zaman belajar, tapi time keje nih semua ntah ke mana
sangat merindui mereka-mereka yang penah rapat ngan aku
terutama Caryn n Bai (terima kasih perkenalkan aku ngan Keyie)

hahahaha

masuk pulak zaman kerja
zaman aku kerja kat BERJAYA HILLS BERHAD, aku tak banyak sangat kawan
tapi semua orang kat sana baik2
bila masuk jerk company aku sekarang
hadoiiiiii
kalau aku teruskan jugak penulisan aku, esok gak aku dapat termination letter
hahahahaha
tapi korang yang secompany ngan aku yang mana menyampah ngan aku, sila ketahui bahawa aku pun sangat menyampah ngan korang!!
tapi kena sabor jerk lah kan sebab tak nak cari kerja kat tempat lain


aku suka wat kesimpulan
so, kesimpulan aku ialah aku tak mintak duit korang pun bayar nasi aku
aku masih mampu bayar nasi aku sendiri

8 comments:

  1. kak, marahnya. heheh. reena baca pun dalam nada marah akak kot.
    tapi kelaka la cara akak tulis. hehe
    sabar ye kak.
    kita ni bukan dapat puaskan hati semua orang.
    yang tak suka kita? just dont give a damn. heheh

    ReplyDelete
  2. ramai jugak org xsker kt I..I xcri pasal pun...hahahhahaha..tp I ok je ngan U...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I suka jer u..u kan budak utm yg matang tuh..hahaha

      Delete
  3. Budak maktab mane yg ko nyampah tuh..tah2 aku kot..hahaha..ape2 pon kalau mase zaman skolah and zaman ko dah jadi mak budak, klau ade aku mengguris prasaan hati dan jiwe rage ko aku mintak ampun bebyk yerk. Sesunggunye saye nie hanyalah hamba Allah yg hina dan lemah sering melakukan khilaf.. (mcm feel raye tak?).. Tp siyes aku mintak maaf nie..mohon diampunkan yerk pn karak..I lap ur instant piza!! yeahhaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha yati yati yati..ko x de dlm list aku lah..ko dlm list yg aki wish leh anta kan mknn setiap hari kat umah ko utk ko ras.let be my tester!!

      Delete
  4. org suke akak ....biasa je x la outspoken sgt....da biasa kot....huhuhuhu...

    ReplyDelete