nuffnang

Thursday 3 May 2012

Hepi Besday To Me!!

Assalamualaikum

ketika entry ini ditulis, aku sedang count down sorang-sorang besday aku yang ke 19tahun (10tahun lepas!!) sambil menunggu bread & butter pudding aku dalam oven...
ada tempahan esok kengkawan opis aku nak :)
terima kasih pada yang order
sayang korang ketat2

nape aku tunggu besday aku sorang-sorang?
sebab anak & tok laki aku dah lama sampai ke bulan!!!
haissshhhh sungguh tak romantik betolll
arghhhhh
dah lah malam Jumaat pulak tuh

lantak piii lah
asal hadiah dah dapat
hahahahaha

ok
first sekali nak ucapkan Syukur kepada Allah Maha Perkasa
kerana aku masih diberi kesempatan bernafas di bumi ini dan juga kesihatan yang baik
juga kepada tok laki yang aku cintai
sumpah mama cintakan papa sepenuh hati ini (sila terharu jika papa baca!!)
terima kasih kerana menerima mama seada nya (kekurangan yang tak pernah diperbaiki sejak kawen: malas lipat baju!!)
kepada makcik chah, pakcik kerie & ma, i luv u (tau korang tak akan baca kannnn)
kepada adik beradik, ipar duai, anak sedara, BFF, musuh dan bla bla bla
hokey!!! dah macam Fasha Sanda terima anugerah pulak

dah tua dah aku
baru 29tahun!!!
kikikiki kalau ukur pahala, emmm takutnya nak mati
kalau timbang dosa, lagi takut nak mati
semoga Allah memberikan aku peluang untuk terus hidup dan beribadat kepada Nya
amin

azam aku?
ofcoz nak kurus
tapi apakan daya....aku kan chef terhebat
takkan masak tapi tak makan kan
sewel!!!
semoga aku dapat 2nd baby sebelum aku turn 30 next year
doakan ye :)

aku nak share ngan korang hadiah yang aku dapat
ngeeeeeee
sungguh kelihatan gedixxx
layaaannnnkannn





hadiah dari tok laki dah BFF aku kat opis
tengs to Nana, Kak Kila, Kak Noor, Yana & Zima






hohohohoho jeles tak?
dapat dua cincin
hehehehehe diorang ni semua tau jerk aku giler barang kemas kan :)






ni yang BFF aku bagi?
cantik?
eleeehhhhh jeles kan
BFF korang ader bagi cincin?
hahahahaha
tak ada kannnnn





ni dari tok laki aku
dia beli time Pesta Berlian Habib bulan April lepas
tengs papa
mama memang tak boleh balas punya
hehehehe





ni lah rupa aku time nak g BERSIH kat Kedai Emas kat Kelantan time balik kampung MIL ari tuh
hahahaa
ni rupa orang frust menonggeng sebab dapat bonus sikit!!!
nanti aku wat enry pasal bonus aku yang banyak tu k!!

2 comments:

  1. happy birthday kak dila..
    tak sabar nak rasa esok ni
    ayu

    ReplyDelete
  2. Hepi belated bezday..untung ya ada kwn yg mengingati bezday kita.

    ReplyDelete