nuffnang

Friday 25 May 2012

Indian Mango @ Mangga India

Assalamualaikum

aku beli Indian Mango ari tuh
penah makan Indian Mango?
sedap hokey
aku nih memang peminat mangga
semua jenis mangga kecuali Lily
Lily tuh rasa macam fake mango jerk..errkkkk
hahaha

Indian Mango nih berasal dari......India lah of coz
harga?
aku beli kat pasar TTDI, RM12 sekilo
murah ke mahal?
mahal hokey
sebab tuh mampu beli sebijik jerk
aku cakap kat untie jual buah tuh, aku nak yang paling kecik
tapi kecik2 dia pun, setengah kilo
so, jadi RM6 gak lah sebijik
tapi bila makan tuh puas hati lah
boleh lah kan makan setahun sekali
kehkehkeh

Indian Mango nih ada musim
so, bukan tiap2 hari sepanjang tahun ko boleh jumpa dia yang pasar
aku pun tak sure dari bulan bape sampai bulan bape
tapi yang penting, kalau korang pegi pasar sekarang, memang ada lah buah tuh



tadaaaaa
ni lah kebesaran buah tuh
bijik nyer pun nipis jerk
sesuailah rasa ngan harga RM6 tuh
cukup lah aku makan ngan tok laki aku jerk kan



hokeyyyy model nak amik gambor ngan mangga tuh
hehehe
sila abaikan dahi model yang dah nak sama besor ngan mangga tuh
hahahahaha



boleh pulak peluk2
ni bukan bear ye dik
ni buah, makanan tuh



ni rupa buah mangga tuh pas dipotong
terliur tak tengok?
hehehhee
sila meleleh air liur k



bila dah beli mangga, tok laki aku of coz akan wat permintaan PULUT MANGGA
isteri mithalikan
layan kan ajer
sedap weiiii
jom pakat g beli buah mangga india nih dan buah pulut mangga




No comments:

Post a Comment