nuffnang

Wednesday 16 May 2012

Kicap Kipas Udang




aku dan kicap meme (meme mcm Adi Putra duk sebut dalam KL Gengstar!!) tak boleh pisah babe!! bior putus line internet jangan putus kicap
ni menurun dari pak cik kerie lah nih
bapak aku ngan kicap pulak umpana bior tak de teh tarik jangan tak ada kicap
hasil nyer???
kami berdua meme macam kicap
hahahhahaha

bapak aku dan kicap
tahap tenat bapak aku ngan kicap ialah bila time bulan pose, dia suka berbuka pose kat masjid senang nak terus semayang jemaah & terawih terus kan
so, dia akan bawak kicap siap-siap dari rumah
kalau tak ada kicap memang tak tertelan nasik tuh
kata dia lah

aku dan kicap
kat karak ada 1 kedai nasik lemak tersedap alam duniaaaaaa
tokey kedai, sila bagi aku makan free selama 1tahun!!
hahahaha kedai tuh terletak kat simpang umah aku sebelah ngan Bomba Karak
korang try lah sure sedap
kenapa sedap?
korang datang KARAK dulu, rasa dan komen sendiri
ehhhhh aku nak cite pasal kicap sebenarnya
hahahha
ni aku nak story the morry HOW I EAT MY NASI LEMAK!!!!
aku & famili pelanggan tetap (baca makan malam kat kedai ni setiap hari!!) kedai nih
memula tak boleh blah aku makan sebab tak ada kicap
so aku request tokey kedai dia belikan kicap untuk aku & famili bersantap kat sini
kehkehkeh
sungguh terlampau kan
diorang pun ikut jerk...
pelanggan setia katakan
pastuh, everytime aku datang jerk sana, sure diorg akan terus keluarkan kicap dan letak kat meja aku sampai orang sebelah menyebelah pandang ngeri kat kitorang
hisshhhhhh giler makan nasi lemak tak ada kicap!!!!
cuba korang try
aku dah hasut dah geng2 sekolah & u aku makan nasi lemak ngan ngan kicap
sumpah sedap ok!!!
tapi aku tak terhad makan ngan nasik lemak jerk
nasik putih pun wajib makan ngan kicap
cuma nasik minyak aku tak try lagik
hilang kedatinan aku makan nasik minyak ngan kicap
kahkahkah

adik laki aku dan kicap
hahahaha d
alam banyak-banyak kenangan, ni paling tak boleh blah (baca geli!!)
dasar orang kampung & hulu banat mana ntah makan durian letak kicap dan gaul ngan nasik
gole den tau nak makan ngan dia
kalau musim durian, bapak aku akan simpan untuk dia durian supaya dia boleh makan nasi + durian + kicap!!!
jangan marah tau Abg Sapik...
aku gurau2 jerk
tapi tuh dulu zaman dia budak sekarang dah ada awek, malu dah nak makan macam tuh

mia dan kicap
haisshhhhhhhlahh
kalau dah anak KARAK, mestilah suka kicap
dia boleh makan nasik tak ada lauk tapi letak kicap jerk ok
siap bertambah tuh
sungguh ekonomi tapi kurang sihat
jangan tiru kat anak korang
baru-baru ni, dia wat kicap tuh macam sup
boleh dia tuang kicap kat sudu dan hirup sambil cakap "sedapppp nyer mama" hahahahaa

kesimpulan dan kicap
1. aku makan KICAP KIPAS UDANG MANIS sahaja
2. 3orang dalam cerita di atas berwarna kicap 1kaler kacang soya (Mia...mama tak cantik tak pe sebab mama dah kawen...Mia kena cantik sebab Mia kecik lagi...boleh?

2 comments:

  1. hahahhaha sengal la dila!sakit perut aku baca..haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha kannn!! Kat sana ada kicap kipas udang?

    ReplyDelete