nuffnang

Thursday 17 May 2012

Lunch Di Nasi Ayam Kampung Hj Hasan


Assalammualaikum
korang penah makan Nasi Ayam Kampung Hj Hasan kat Cheras?
alaaa yang kat Downtown Cheras tuh
sesape yang penah makan mesti tahu betapa sedapnya having lunch kat situ yang your beloved
iye..aku ada lunch date ngan tok laki aku harini..
yeahhhh
aku tak akan lunch ngan my darling Keyie kalau aku tak off day hari biasa atau tok laki aku tak ada kat KL during weekend yang aku kerja
soooo jeles ngan mereka-mereka yang selalu lunch ngan hubby mereka
ada tuh siap breakfast, lunch, dinner, supper
wallaaahhhh kan
kehkehkeh
tak ape, rezeki masing-masing kan
memandangkan aku off hari weekdays minggu ni dan tiada aktiviti lain, so aku dengan gigih drive ke Cheras untuk lunch ngan tok laki aku
dah lama mengidam nak makan kat sana tapi jauh bangat dong mau drive dari Damansara Damai semata-mata makan sepinggan nasi
kat sini menu fabret semua orang wajib amik ialah ayam kampung, gulai kawah, ulam dan sambal
yang lain tuh banyak lagi tapi bior sikit kan
banyak-banyak lauk kang tak termakan
harga?
aku makan bertiga sekali ngan opismate tok laki aku dalam RM30
ok kot kan
tapi bagi yang moden dan tak makan makanan kampung, this is not the place

ni dalam pinggan aku
dalam gambar tuh ada sambal ikan bilis ngan gulai kawah
kitorang pilih duk bawah pokok dan makan hidang
panggil pelayan or jukako amik order dan makanan akan sampai ke meja anda
lupa nak bagitahu
ni Kedai Kelantanist tau
sesape yang tak seua orang atau makanan Kelantan jangan datang sini ye
ni clear sikit
susah dowh nak amik gambar kalau anak belah kiri, tok laki belah kanan
yang ni nak ini, yang tu nak itu
mama nya ada tangan 1 jerk
sape yang ada anak kecik akan tahu betapa masa makan adalah masa paling mencabar!!
hahahaha
nilah ehem-ehem aku
kelihatan dahi lebih luas dari semalam
kahkahkah
mama gurau jerk papa
orang cakap dahi luas tuh cerdik (amik hati balik)
ohhhh air lupa nak cite
aku order air durian belanda fresh superlicous
air order kedai lain tau
tapi pelayan kedai air tuh akan merayau2 kat area tuh
so dont worry bebeh!!!
dating aku ditemani abe kob we kito
opismate tok laki aku merangkap jiran kat rumah
abe kob we kito tinggal soghe lah pah ni
ada sambal tempoyak dan ulaman juga di dalam gambar ini ye
MIA MANA?
mia ada kat tepi aku
mood dia tak baik
dia tak bagi aku amik gambar dia
konon malu ngan papa we dio lah tuh
mia mia mia
macam-macam
KESIMPULAN
hahahahaha
aku memang suka yang kesimpulan
jauh dowh aku datang nak makan
tapi puas hati
rasa nak ajak papa yie i pindah Cheras supaya boleh datang makan kat sini selalu
tapi memang tak lah aku nak drive pepagi dari Cheras ke TTDI kan

No comments:

Post a Comment