nuffnang

Sunday 20 May 2012

Koleksi Cincin Lelaki Itu

Assalamualaikum

entry nih bukan untuk wanita ye
ni cerita khas untuk Sang Arjuna yang koya tua
ni hobi tok laki aku
kumpul cincin
hobi orang tua jerk aku rasa
camon papa,u baru 28tahun, bukan 48tahun...
kalau budak muda, hobi diorang main futsal ke, main play station ke kannnn


aku belek handphone aku terjumpa gambar nih
bila entah dia guna handphone aku amik gambar nih ntah lah
emmmmm
macam-macam
kalau boleh gadai tak pe lah jugak
tapi tok laki aku cakap batu-batu dia tuh semua boleh jual balik kepada sesiapa yang berminat
hobi yang ntah apa-apa jerk aku rasa
sampai sekarang aku tak kenal-kenal batu hijau tuh apa, batu merah tuh apa, batu biru tuh apa....
suami korang ada hobi pelik macam nih?


4 comments:

  1. Dulu arwah ayah aku pun suka gak kumpul2 cincin mcm ni.siap g tempah kat kedai cincin..setiap cincin ada maknanya yg sampai skrg aku tak tau.. :-)

    ReplyDelete
  2. hobi laki aku kumpul kasut bola..habis kasut2 aku yang cantik manis semua kena tindih dengan kasut bola die..comotss ok..haha nak hangin boleh?grrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah hangin wei..sbb kasut bola kan tajam2 kan tapak dia

      Delete