nuffnang

Tuesday 15 May 2012

Tempahan Cupcakes Chocolate with Buttercream

assalamualaikum
hobi membaking aku dah jadi sumber pendapatan sampingan
kehkehkeh
tengs ek order
serius aku sebenarnya masak ni untuk makan2 sendiri n kengkawan rapat
tapi bila ada orang nak order, aduhhhh menggigil nak buat k
takut tak jadi
ni kira tolong kawan jerk buat untuk sambutan HARI GURU sekolah anak dia

BUAH CEMPEDAK DI LUAR PAGAR
AMIK GALAH TOLONG JOLOKKAN
SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH JANGAN KUTUK!!!
Ehhhhhhh salah :)

sumpah weiiiii
aku tak reti nak deko2 bagai
so aku wat sesimple pimple yang boleh
semoga anak kawan aku (KAK NOOR) tak malu nak bawak pegi sekolah dia esok!!!



ni time DEKO bersama KARAK!!!
ni jerk yang aku reti
gambar macam terlampau sangat kannnn


ni box 1
aku wat kaler biru
biru untuk ehemmmm
rahsia!!!
hahahahhaha


box 11
kaler hijau!!
ok?



box 111
aku ada beli gmbr upin ipin yang boleh di makan
hehehe
semoga DANISH suka




so total order adalah 3
korang jangan gelak tengok cupcakes aku
ni poyo jerk
budak baru belajarlah katakan
banyak sangat kena belajar lagi
terutama bab deko
giler keras tangan hakuk!!!
kena register kelas deko mendeko nih
jom weiii ikut aku


1 comment: