nuffnang

Friday 25 May 2012

Pengkalan Kubor Kelantan Darul Naim

Assalamualaikum

ini adalah entry versi tempoyak
hahaha peram jangan tak peram
tak de masa weeeiiiii nak letak gambor nih semua
aku nak share gambar time aku balik kampung tok laki aku kat Kelantan
dah alang-alang balik, leh lah pegi jalan2
mampu jalan kat Pengkalan Kubor jerk dek non oiiii
aku bukan macam korang mampu nak pegi over the sea bagai
TAK MAMPU walau pun hati meronta-ronta gitu

biasa aku jenjalan kat Rantau Panjang
tapi kali nih, kitorang nak pegi jauh sikit
so pegi lah ke Pengkalan Kubor

Pengkalan Kubor nih kecik sikit dari Rantau Panjang
tapi tempat dia teratur dan bersih sikit lah
kalau Rantau Panjang tuh padat, sempit, panas
semualah

murah ke barang?
emmmmm tengok demo kecek luar ko kecek dale
kehkehkeh
I kan Datin Dilla, so tak pandai nak kecek2 dale nih
suh tok laki I jerk kecekkan
kalau kecek luar gak, hargo samo nge hargo kat Pavillion lah kot
hahahaha

aku tak shopping pun
ni tolong member2 kirim beli Narita & Toto jerk
ehhhh silap
aku beli bekas Pyrex
tempat Pie tuh
murah jerk kat sini RM30
kalau kat Parkson, tak tau lah bape pulak harga nya kan!!!

aku ada masalah minum air kat luar....
kalau minum gak nanti aku batuk-batuk...
so kena bawak bekal sendiri yee

yeee aku lah model Tupperware 2012...
sila order Tupperware ngan aku k!!!

adik ipar aku yang bongsu..tingkatan 2 nih tapi dah ada BF..
haiissshhhhh



anak sibok nak mainan...aduiiilah anak, anak, anak

aku rasa muka aku macam mak cik chah lah weiiiii

si baju merah itu bukan ahli rombongan kami k

emmmm lelaki berbaju merah memang suka kat aku kot...
hahahaha sewel!!!

aku tak de lah besor pun ek dari belakang...57kg gemok ke tak?
hehehe lu pikir lah sendiri.. terus tak jadi diet bila tengok gambar nih

doter & papa
luv luv luv

adik, kita bukan kat OU k
kita kat Pengkalan Kubor!!!

panas lah konon tuh yang pakai spek

sibok ushaaa mainan
kehkehkeh

mama & barang hasil tangkapan
semua pun orang punya k


berpeluh-peluhlah anak aku nih
memang panas pun time nih


nagn kakak ipar aku & doter dia si Piqa




buziIng with her orders



anak kakak ipar aku yang sulong si Afiq
sama ke muka diorang?
nih adik ipar aku & wife dia
ada blog jugak :)

doter & mama :)



No comments:

Post a Comment