nuffnang

Saturday 19 May 2012

Pavlova Dilla

ASSALAMUALAIKUM

aku wat pavlova weiii
dah lama nak wat tapi kekangan masa dan tenaga so dok hold jerk
sedap?
jadi?
ntah!!
yang penting tok laki mintak tambah

thank u for your support darl!!!
luv u ketat2
kehkehkeh

resepi?
aku google jerk
semua resepi sama jerk wei
so korang google jerk lah resepi nya k


cantik dan sedap
ni bukan makanan orang nak kurus ye
blog aku ni khas untuk orang bernafsu gajah!!
kahkahkah
tiada istilah diet dalam hidup aku
asal berat tak lebih 59kg @ 60kg sudahhhh




guanor tuh?
meleleh air liur tgk?
try lah buat
sure suami anda akan bertambah sayang kan
kalau cantik, cutting macam model, tapi tak pandai masak wat pe kan
kehkehkeh
orang gemok memang selalu cakap macam tuh



ni rupa baru kuar oven!!!
aku wat kecik2 jerk

No comments:

Post a Comment