nuffnang

Friday 1 June 2012

Anak Dara . Tat Nanas . Mak Dara!!!

Assalamualaikum!!!

mengeTAT lagi aku malam nih
MIL aku suh buat sebab dia nak pegi umah kakak ipar aku jat JB
so, ni buah tangan untuk kakak ipar aku lah kiranya nih
RAJIN ke aku?
ofcoz
setelah balik ke rumah melihat lantai rumah yang boleh dijilat kerana MIL aku dah tolong mopkan
kahkahkah giler kan dapat anak hantu sewel nih jadi menantu
ada ke patut MIL yang tolong kemas rumah
bukan kemas lagik dah
ah kategori memerun
tak tau memerun?
try korang google dan bayangkan keadaan rumah aku
lol

aku bukan nak cite pasal rumah
aku nak cite pasal kelebihan mempunyai anak dara
gambar-gambar di bawah menceritakan segalanya
hehehehe

Mia memang suka tolong aku kat memasak
TOLONG? ke menambahkan kesemakkan dapur aku?
serius dia tolong
walaupun kadang aku banyak menjerit dari memberi arahan, tapi dia tetap tak serik nak jugak tolong
ko banyang kan anak korang lah nak tolong kat dapur macam mana kan
tapi sejak Mia dah besar nih, banyak dah yang aku boleh mintak tolong dia


peace tak tinggal punta everytime amik gambor
bizing helping mama wat tat!!

MIa tolong mama sapu kuning telur atas tat
gigih ye dia tolong
sampai tidor lambat
punya nak tolong mama


ada sesape nak wat anak aku menantu ke?
hehehe
sila lah isi borang
nanti hantar borang sekali ngan payslip mak & ayah 3 bulan ye
hahaha


aku yang sedang mengentel jem nanas yang beku baru kuar dari dalam peti ais
memang macam ais!!!
lol
nih ada sesape nak wat jadi besan tak?
hahaha
kenyang wei berbesan ngan aku
tapi cepatlah korang dapat kencing manis kalau aku jadi besan korang
hahahaha


mari membantu mama
bestkan ada anak dara
hehehe
alhamdulillah
itu perkataan yang paling sesuai untuk aku ungkapkan



hasil Mia tolong aku
tengs ek adik

dalam pada aku menggulung tat tuh, sempat aku berborak ngan dia
perbualan adalah seperti di bawah:
Mama: Mia besar nak jadi apa?
Mia: nak jadi mama?
Mama: kenapa nak jadi mama?
Mia: sebab mama pandai masak
Mama: emmmmmm i luv u sayang

hahaha nampak tuh
Mia kagum hokey ngan aku yang pandai memasak nih
hahaha
sampai nak jadi macam mama
ko ada?
daaaaaaa






1 comment:

  1. wah.. my fav kuih for raya! rasa cam dah nak raya lah pulak! hehhee..

    ReplyDelete