nuffnang

Sunday, 3 June 2012

Ikan Selar Kuning Goreng Cicah Kicap

Assalamualaikum


memang tak boleh blah kalau ikan goreng pun nak letak dalam blog kan...hahahaha blog aku kot..yang korang baca wat apa?kehkehkeh aku pilih ikan selar kuning ari nih...ikan selar kuning nih ada orang panggil ikan takak..ikan ni memang meninggalkan nostalgia kat aku..sebab masa aku kecik sampai ke besor, nih lah ikan yang mampu mak & abah aku bagi anak-anak dia makan..ikan nih kan kecik..sure murah...tak mampu abah nak beli ikan besor-besor untuk anak-anak dia makan..tapi alhamdulillah...tak penah lah sampai kitorang tak ada benda langsung nak makan...ikan nih aku goreng garing-garing dan cicah ngan kicap campur cili potong...sedap dowh..layan sangat makan ngan nasi panas..try lah..ke korang dah selalu buat?

1 comment:

  1. selalu sgtttt mkn ngan nasik lemak pun sdap...

    ReplyDelete