nuffnang

Wednesday 13 June 2012

Roti Canai Dengan Sambal Sardin

Assalamualaikum

ni adalah entry peram versi tempoyak nih
dah lama giler aku letak gambar dan tajuk
tapi tak tertulis-tulis enrty pasal menu dinner aku nih
hehehe
pada suatu malam yang entah bila di bulan Jun jugak aku rasa
konon tak nak makan nasik
tapi tahap lemak dan kolestrol bapaklah banyak nyerkan dalam roti canai nih
hehehe
tapi jangan ingat aku mulia sangat sampai roti canai pun tebar sendiri!!!
aku beli yang frozen jerk
tapi malas sangat nak mengkari bagaikan
so, aku wat sambal sardin jerk
tetap layan ye dek non
tak perlu nak ke kedai bagai
kang kalau nak ke kedai, ngan nak berbaju chantek, wangi2
menambah dosa lagi adalah bila baju tak tutup aurat betoi2 kan
so, baiklah kita makan kat rumah
makan sambil bogel pun tak ape kotkan
hehehe
korang nbak ke resepi roti canai frozen nih?
jangan nak wat malu aku wei
hehehe
resepi sambal sardin?
pun aku malas nak taip
korang lagi terer kot masak sardin dari aku (:




No comments:

Post a Comment