nuffnang

Friday 1 June 2012

Pavlova Dengan Strawberry!!!

Assalamualaikum!!!

pavlova seminggu sekali weiiii
ko mampu?
mampu jerk kalau rajin
kalau tak berapa nak rajin, mampu tengok pavlova jerk lah
hahahaha
MIL ada kat rumah
sajer aku buat bagi dia rasa
kali nih Pavlova aku mantop dari Pavlova aku yang dolo2
dah terer sikit lah
hehehehe

inilah Pavlova Dengan Strawberry

 
cun tak? rupa memang tak menipu..rasa dia, kebabom sedap k!!
lagik mau angkat bakul sendiri

ni rupa pas kuar oven...
macam tak berapa kuningkan
tapi dah bakar sejam lebih dah...
kang takut jadi ape lak...

ni buah untuk topping
sajerk aku pilih Strawberry jerk
malas nak bubuh buah lain :)

mari menopping
aku putar secawan whipping cream sampai kenyal (kenyal?)
pastu tepek atas meringue tuh

belah Strawberry tuh jadi
pastuh susun buah tuh atas topping tuh 

tadaaaaa
dah jadi dah
heheheh

close up sikit
aku nak try buat selalu lagik supaya aku boleh jual
ehhh ada ke orang nak order pavlova ngan aku?

nih untuk suami terchenta
jauhkan lah suami ku dari kencing manis
hehehe


No comments:

Post a Comment