nuffnang

Wednesday 18 April 2012

Klinik Famili TTDI yang dot dot dot


Pagi ni aku bangun pagi jerk rasa tak selesa

Hidung tersumbat

Dah set dalam kepala hotak tak nak MC!!

Bukan bermakna pekerja yang baik just nak jaga KPI..

T tak pasal-pasal pulak tak dapat bonus hohoho

Dapat ke?

Ok!! Pastu gigih lah pagi-pagi aku singgah klinik panel kat opis aku tu kan

Sebabnyer aku nak beli ubat selsema yang tak mengantuk..

Sumpah bukan sebab nak MC ok..

Aku tak nak pun jumpa doktor..

Sesampai jerk aku kat kaunter tuh, budak jaga kaunter tuh terus buat muka macam haram!!

Dalam hati dia konon aku ni nak MC lah tuh..

Woiiii aku nak beli ubat jerk lah..

Kalau aku nak MC pun, aku bayar guna duit aku kot..

Bukan pinjam duit wan ko kat kampung!!

Sungguh vav!!!

Nama dia base on aku tengok kat baju dia MAWAR!!!

Yang aku bertambah angry tuh bila ada seorang makcik belakang aku, dia layan baik jerk..

Siap greeting baik jerk jerk..rupanyer datin..

Heyyy ko ingat aku si Customer Service ni bayar service kat klinik ko guna batu ke?

Tapi 1 lah nak puji..

Doktor-doktor kat klinik ni semua baik-baik

Pastu cakap dan periksa kita pun ok jerk..

Sumpah aku bengang giler ngan perempuan MAWAR tuh

Aku rasa ada a few gak member aku yang kena ngan dia gak kot

Padan muka ko..

Masuk blog aku!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment: