nuffnang

Friday 20 April 2012

Hasil Buat Cheesecakes Untuk Suami!!!

jeng jeng jeng
hahahahahahahaha
mestilah dapat sesuatu kan bila dah masak sedap-sedap untuk suami
tok laki aku memang macam tu
puji aku masak memang jarang lah
tapi pas makan sedap-sedap jerk biasa dia ajak gi shopping
kuikuikui
terima kasih tok laki ku sayang
wahhhh sayang sangatlah kan
kikikiki
tak belikan pun aku sayang gak kat dia :)

so!!!
apekah hasil untuk blueberry cheesecakes aku tu?
gambar di bawah adalah dirujuk!!!


cantik tak?
jam TIMEX yer
cantik ke tak ke memang dah beli dah pun...
takkan aku nak pulang pulak kan..
hohohoho



ni pulak kalau letak kat tangan aku
sesuai?
sesuaikan ajer lah wei...
aku yang pakai
bukan korang :)
hehehehe

v
.
.
.
.
.
v
.
.
.
.
v
.
.
.
.
.
v
.
.
.
.
.
.
v
.
.
.
.
.
v



hahahaha
tali jam jerk wei
bukan jam pun
tali jam aku yang asalnyer kaler putih
tapi tali kecik yang 2 tuh dah putus
penat aku cari tali jam kaler putih gak
tapi tak jumpa saiz
akhirnya aku beli tali kaler coklat ni
walaupun tak de lah aku suka sangat
amik jerk lah sebab kaler lain yang ader untuk said tali jam aku 18 ni cuma ader kaler hitam
hitam tuh aku tak nak sebab jam aku yang lain pun dah ader kaler hitam
so, sesuai ke tak, terima jerk lah
harga? RM48 kat PK TIME One Utama
kedai jam febret aku ngan tok laki :)

No comments:

Post a Comment