nuffnang

Monday 23 April 2012

Hadiah Besday Round Ke-2

hepi besday to me
hepi besday to me
hepi besday to meeeee
hepi besday to me

hahahaha
lambat lagi lah besday aku tapi dah dapat dua dah hadiah
terima kasih ye tok laki

ok...
nak cerita pasal aku baru beli oven
tapi bukan lah hadiah besday pun sebenyarnyer
sajer jer aku paw tok laki aku suh belanja oven baru sebab oven aku sekarang dah uzur
tapi still boleh guna (dan sangat berguna kepada keluarga kami)
actually, oven lama aku tuh oven mak aku
since mak aku dah malas nak guna sebab aku dah bagi microwave kat dia, so dia bagi oven dia kat aku
baikkan aku bagi hadiah microwave kat mak aku?
hahaha tuh hadiah kawen aku
ada 3 microwave
sewel kalau nak pakai tiga-tiga kan
so bagi mak 1, mak mertua 1 :)

dulu aku ada oven aku sendiri tapi api dia kurang panas
pastu aku dah campak ke tong sampah dah pun oven tu
giler kan campak-campak
sebabnyer oven tuh bila aku on jerk dia akan membuatkan lektrik umah aku trip
tuh lah pasal aku campakkkan
since that, keje membaking aku, aku guna oven mak aku
tak ada pulak gambar
nanti aku amik dan aku tempek kat sini

hari ni nak tayang oven baru yang sesuatu itu
kenapa sesuatu?
sebab tak tau nak tulis ape
hahahaha
aku beli ni kat Bandar Baru Sungai Buloh
kedai elektri kat sebelah CIMB Bank
ape ntah nama kedai tu
kenapa aku pilih oven seperti di bawah?
sebab banyak tuh jerk duit yang ada
kalau duit ada banyak lagi, aku dah beli yang lain
hehehehe





harga RM240 setelah Mia cakap untie penjual tuh cantik (tipu)
hahahaha
harga display RM285, tapi aku mintak kurang
tokey kedai bagi RM240
malas nak mintak kurang lagi sebab aku rasa macam dah ok kot harga tuh





kebesarannyer ialah 32 liter
leh lah muat seekor ayam nak panggang sambil bergolek-golek manja
tapi sebab utama aku nak oven baru ni adalah kerana nak wat pizza
lol




dalam kotak tuh siap ngan buku resepi
tapi sumpah geli aku nak ikut resepi dia
tak selera aku hokey
dah bagi free gift gedik pegi kutuk pulak kan
hahahaha
melayu kan mudah lupa
tuh yang jadi macam tuh kan


OK TAK OVEN AKU?

No comments:

Post a Comment