nuffnang

Tuesday, 10 July 2012

Mia Nak Dapat Adik!!

Assalamualikum

yeee
iAllah + alhamdulillah + syukur Mia akan mendapat adik
mama mia dah mengandungkan adik mia 6 minggu dah
so mama mia tak berapa nak rajin memasak dah
hehehe

 
Kandungan kedua ini sememangnya dirancang
memandangkan mia dah pun 3tahun dan tahun depan mama mia pun dah 30tahun
dan papa mia pun dah kerja di Kuala Lumpur sahaja
tak ada lagi outstation (setakat ini)
bila lagikan mia nak beradik
ini adalah masa yang sesuai mia beradik
syukur kerana Allah mempermudahkan rezeki ini kepada kami
berita kehamilan mama mia ini diperolehi semasa mia menyambut besday dia yang ke-3 ari tuh
kalau sebelum nih mia tak nak adik, tapi sejak tahu mama mia ada bawak adik mia dalam perut, mia terus sayang adik mia
semoga mia akan sayang adik mia selama-lamanye iAllah
so, mama dan papa mia tak bagi hadiah lain dah untuk mia
hehehe
kedek giler kan

Alhamdulillah
kandungan kedua nih mama mia tak ada alahan sangat
tak macam mengandungkan mia dulu
ada jugak muntah-muntah kali nih tapi tak kuat sangat
tapi yang perasannya ialah, mama mia tak berapa rajin nak masak dan nak tidor cepat jerk
kul 9 malam dah masuk bilik
papa mia yang sebelum ini tak penah sentuh sabun pasuh pinggan dah tolong sikit-sikit basuh pinggan
hehehe
akhirnya
rezeki gak tuh kan kalau ada orang tolong basuh pinggankan

Semoga mama mia tak mabuk teruk-teruk sangat dan boleh berpuasa penuh tahun ini
yeee...
kita dah nak puasa
mama mia dah tempah baju raya
sob sob sob
sebab rasanyer dah tak boleh pakai baju raya yang 4 pasang tuh nanti
tapi mama mia dah spare siap2 baju raya mengandung
sebab takut2 dah mengandung time raya
lol
mama mia seorang yang sengal!!!

Akhir kata
aku memohon kepada Mu ya Allah
permudahkanlah kandungan ku yang kedua ini
lindungi aku dan kandungan ini dari sebarang musibah ya Allah
jadikanlah anakku ini anak yang soleh/solehah ya Allah
jadikanlah anakku ini sesempurna kakaknya ya Allah
jadikanlah anakku ini sebaik kakaknya ya Allah
jadikanlah anakku ini secomel kakaknya ya Allah
jadikanlah anakku ini secerdik kakaknya ya Allah
jadikanlah aku ibu yang baik kepada anak2ku ya Allah



Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

  1. Replies
    1. Rupanyer ayih yg akan dpt adik dulu

      Delete
  2. alhamdulillah...
    tahniah babe... tahniah mia...
    semoga Allah permudahkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengs babe..aku doakan semoga kamo akan cepat sembuh dan akan bersama2 dgn ku

      Delete
  3. Hehe tahniah.. selamat menempuh alam mabuk2.. dan semoga selamat semuanya..

    ReplyDelete
  4. ALHMDULILLAH..syukur..tahniah along..take care tau!

    ReplyDelete