nuffnang

Tuesday 27 March 2012

Perempuan, Peod & ...

Sumpah hari ni hari yang sangat panjang kat opis...punya lah tak larat macam dah pembawakan budak pulak ghupenyer...simtom ni dari malam semalam lagi dah ada...ngan perut tetiba sakit ala2 macam nak bersalinkan Mia jerk dah rasa nyer!!!bila dah pagi tu, bagitahu pulak kat tok laki yang aku ni tak sedap perut, tekak, kepala.....emmmmm satu badan lah senang cakap...tapi ada ke patut dia cakap "jeng jeng jeng"...haiyoooo mama peod lah papa...tak ada adik kepada Mia nyer...

Sampai jer opis, beli nasik lemak Abg 9 yang "sangat besar" tu tapi nyer makan dua sudu jerk...bila nak start keje je, nak muntah segala bagai...ngan mengantuk tahap dewa nyer...sampai aku leh salah lah antor e-mail kat custome...hadoiiii....last2 aku g toilet, jolok jari dalam tekak, kuar segala isi perut....baru lega sikit...

Dah tengah hari macam tu, still tak selera nak makan..kirim buah je kat Kak Kila...pastu duk melepak dalam pantry ngan Nana sambil chit chat (mengayam ketupat)...sampai ke petang, aku dah semakin ok tapi dah mintak MC siap2 ngan tok laki sebab tak larat nak ke dapur...sek baik MC tu approve...lol tapau nasik ayam kukus untuk tok laki dan adik2 aku yang ada kat rumah tu & nasik lemak untuk aku kat mek klate area umah aku jerk...

Sehingga enrty ini ditulis, perut masih tak selesa...tapi nasik lemak tadi abis ekk sebungkus...lapor hokeyyy!!!Mia dah ke taman main basikal ngan papa dia...mama dia duk depan tv tgk cite (selalu pun memang papa yang bawak dia pegi taman, elehhh tu pun kalau dia ada KL kannnn)

Hokey...tamat sudah hari siang aku punya cerita bohsan...susah ghupenyer nak menulis blog ni...baca enrty orang macam best je...nak tulis sendiri, sumpah tak ada idea!!!semoga ketemu lagi....daaaaaa

No comments:

Post a Comment