nuffnang

Thursday 20 November 2014

Day 2: 5 Cara Memenangi Hati Saya?

Tajuk pun dah seram bercampur gedik..
Nak menaip lagi lah rasa gigil jerk lol
Yang membaca apatah lagi ye dak?

Tapi sebelum tu, tajuk ni khas utk kawan ke? keluarga ke? anak ke? keyie ke? Hahaha ok, aku buat secara overall lah ekkk

1) Ehemmmm aku senang dibeli dengan makanan.. lambakkan aku dengan makanan, pastu minta lah pape, insya Allah...

2) Aku jugak senang dibeli dengan kata-kata manis..  Wahhhh gitu.. terutama kalau orang nak mintak tolong.. lu cakap leklok ngan gua, gua tolong lu beb..  sampai sempadan Thailand gua sanggup drive hantar lu kalau lu suh gua hantar lu lol

3) Kalau nak pujuk pulak, sure lah suka bunga beb.. SeKarak-Karak aku, aku tetap gegurl yang suka bunga.. lol

4) Emas, barang kemas, intan permata.. lol ni khas untuk Keyie je lahhh... kikiki

5) Last, fuhhhhhh... abis dah kot.. atas tu semua kalau buat secara konsisten, konpem orang tu leh jadi bestfriend aku forever lol

Sekian beb..  Sekian!!

No comments:

Post a Comment