nuffnang

Thursday 20 November 2014

Day 1: Gambar Terbaru & 5 Fakta Tentang Aku

5 fakta tentang aku:

1) aku ada banyak nama panggilan sejak aku lahir sampai aku dah tua ganyut ni.. antaranya adalah along, along dilla, along kenit, mak long, mak ngah, dilla, dill, fadi, mek, mek la, fadilla, tapi yang paling lagend ofcos KARAK

2) peramah peramah peramah peramah peramah sesangat yang tak kena tempat hahahaha tapi kalau dah menyampah dengan seseorang, pandang muka pun aku tak hingin (Ya Allah.. ni kena baiki ni sikap negatif ni)

3) kalau gi kedai ngan aku, korang tolong orderkan aku nasik ayam & air suam.. senangkan nak ingat makanan & minuman kegemaran aku lol

4) pernah buat atkins (diet yang sangat berjaya untuk aku) berjaya turunkan berat aku dari 65.5kg sampai 50.9kg (paling ringan) sekarang maintain kat 52/53kg.. aku target 48kg oiiiii

5) lagi??? haaaaaa apa lagi ni uols? ok, aku boros orangnya.. sejak keje, tak pernah ada saving... percaya tak? sobssss sila percaya..

Dahhhhh 5 fakta tentang aku...

1 comment: