nuffnang

Thursday 2 August 2012

Wish Food To Eat Before Start Offical Confinement Tomorrow ~ Waaahhhh Gitu Kan Tajuk!!!

Assalamualaikum

esok aku nak g DnC
aku dah start confinement aku actually hari nih
tapi dah pesan kat my husband nak makan burger daging double + cheese
pitam mak ngan abah aku kat Karak kalau tengok aku makan nih
patutlah orang tua berdua tuh dah buat karangan panjang lebar untuk aku berpantang
dia tau anak dia tak kuat iman bila diorang tak de depan mata
hahaha
sekali nih jerk mak + abah
esok2 along start berpantang secara offical ok
tapi aku sure mak + abah tak baca blog aku nih
lol
kecuali adik aku si Paha or Abg Sapik yang bagitahu mak + abah
ehhh korang
kalau mak + abah tau ni dari korang...siap!!!
kenapa aku memilih burger daging double + cheese?
sebab aku selalu tengok Man vs Food
Si Adam Richman tuh dah hasut aku suh makan burger gak
lol
kuat pengaruh TV terhadap hidup aku wei
silalah maafkan aku ye kalau korang rasa sangat melampau makan  burger daging double + cheese after miscarriage
esok aku berpantang betul-betul ye
takut nyer nak DnC esok
uwaaaaa
doakan semua ok ye
luv luv luv

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment